טרטור נוסח בנק לאומי

60 דקות, 6 פקידים, 3 שיחות טלפון, 2 מיילים ומנהל סניף אחד – כל אלה נדרשו כדי לבקש אישור משיכה

ציטוטים מכתבה. מאת : יונית נעמן  שפורסמה בתאריך 17/6/09

ב –  www.nrg.co.il

 

בתנאים מסוימים, שעה מהחיים חולפת באיטיות משוועת וביגיעה מירבית. הבוקר, בסניף היכל התרבות של בנק לאומי סיפקו לי את מיטב התנאים להמתנה חורקת שיניים לקבלת שירות. לא כי הסניף היה מלא, לא משום שביקשתי לבצע פעולה מסובכת ולא כי איש לא ניסה לעזור. פשוט כי ככה זה כשאתה עני, ואולי דווקא משום שבבנק לאומי מתרפקים על עידן מפגר טכנולוגית או על תקופה צרכנית פחות, שבה לא עמדה לרשות הלקוח חירות הבחירה בין אופציות (גרועות) שונות, או לכל הפחות שליטה על חשבון הבנק באמצעות האינטרנט.

אבל מה לעשות, יש דברים שאין לעשות אלא בסניף. למשל, כשסכום כסף מפק"מ אמור לעבור ביום קבוע לחשבון העו"ש ואותו היום הוא רחמנא ליצלן שבת, וכשאישה נזקקת למעות בארנקה, והיא, אבוי, שרויה באוברדרפט שחורג ממסגרת האשראי. אל דאגה: יש פרוצדורה. אפשר לגשת לסניף הקרוב למקום מגוריך, להוכיח באותות ובמופתים לפקיד/ה שהכסף כבר עבר לחשבון "רק שלא רואים את זה עדיין", ולבקש אישור משיכה מסניף האם.

 

לכתבה

 

http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/903/948.htm