בדיקת בנק גילתה כי לקוחות דיסקונט חויבו פעמיים על משיכה מכספומט בנק לאומי

לקוחות דיסקונט חויבו פעמיים על משיכה מכספומט בנק לאומי

זאת בעקבות תקלה במחשבי בנק לאומי ■ מדובר בעשרות לקוחות, כולל לקוחות מרכנתיל דיסקונט, שמשכו כספים ממכשירי כספומט של בנק לאומי ביום רביעי האחרון ■ דיסקונט: לקוחות שחויבו פעמיים יזוכו

עשרות לקוחות בנק דיסקונט ובנק מרכנתיל דיסקונט, שמשכו כספים ממכשירי כספומט של בנק לאומי ביום רביעי האחרון, חויבו פעמיים עבור הפעולות שביצעו בחשבונם.
בעקבות תקלה במחשבי בנק לאומי דווחו פעמיים לבנקים דיסקונט ומרכנתיל פעולות שבוצעו ב-9 בדצמבר – ונשלחו פעם נוספת ביום אחר כך.
במוקד טלבנק של דיסקונט הסבירו ללקוחות שהתקשרו להתלונן כי מדובר בתקלה ידועה וכי עליהם להמתין בסבלנות עד לטיפול בה, שיימשך ככל הנראה מספר ימים.
"תקלה כזו יכולה להיות קריטית כשמדובר בניהול כספים – להכניס אנשים למשיכת יתר ולגרום להחזרת צ'קים", מתלונן לקוח שגילה את תוצאות התקלה בחשבונו.

ציטוטים מכתבה מאת אפרת אהרוני שפורסמה בתאריך 13/12/09 ב – www.globes.co.il/
לכתבה
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000522073&fid=2